وبلاگ ساختمان

حوزه های ساختمانی مختلف

وبلاگ ساختمان

حوزه های ساختمانی مختلف

درب ضد سرقت ایرانیان در گلوگاه

درب ضد سرقت در گلوگاه از صف تا صد در کارخانه ها تولیدی راه اندازی می شوند و توسط مراجع فروش باید با قیمتی مناسب به شما عزیزان فروخته شود. درب ضد سرقت ایرانیان در گلوگاه دارای کیفیت بالا که برای آن تخفیفی ویژه نیز در نظر گرفته ایم. سازه چی مرجع ساختمان در کل کشور که می تواند در بین هزاران تولیدی بهترین پیشنهاد ها را به شما دهند. درب ضد سرقت ایرانیان در گلوگاه دارای طول عمر بالایی می باشد. طول عمر بالای درب ضد سرقت مهمترین شاخصه مجموعه ما محسوب می شود. درب ضد سرقت همانطور که از نامش پیداست، امنیت کافی  را برای مکان هایی که بحث امنیت مهم باشد، ایجاد می کنند. ایجاد امنیت به دلیل استفاده از قفل هایی با فناوری بالا در ساخت این درب ها می باشد. درب ضد سرقت ایرانیان در گلوگاه دارای مزیت های ویژه تری نسبت به درب های قدیمی می باشد و یکی از این قابلیت ها وزن سبک آن ها می باشد. درب ضد سرقت ایرانیان می تواند برای نمای خارجی و دکوراسیون داخلی یکی از موارد تاثیرگذار باشد.  معمولا ابعادی که برای درب های ضد سرقت در نظر می گیرند، به نوع کاربری ساختمان نیز مربوط می شود. معمو برای انواع ساختمان های تجاری و مسکونی از اندازه های استانداردی استفاده می کنند. معمولا این اندازه برای ساختمان های با انواع کاربری یکسان می باشد.


درب ضد سرقت ایرانیان در کارخانه های سازنده به صورت انبوه تولید شده و همگی کاربران می توانند برای ساختمان های تجاری و مسکونی خود از این درب ها بهره داشته باشند. در صورت هرگونه خرابی و یا نقص فنی در صورتی که مایل می باشند، وجه آن ها برگشت داده می شود. برای راه اندازی درب ضد سرقت ایرانیان در گلوگاه همچنین می توانید از کارشناسان اجرایی ما استفاده کنید که تخصص کافی در نصب درب ضد سرقت ایرانیان را درند. معمولا برای راه اندازی طرح های زینتی بر روی روکش درب ضد سرقت ایرانیان در گلوگاه از چوب های راش و بامبو استفاده می کنند. برای ایجاد مقاومت کافی از چوب های ماهون استفاده می کنند که بسیار طول عمر بالایی دارند.



استفاده از درب ضد سرقت در گلوگاه به شما عزیزان کمک می کند تا امنیت ورودی ساختمان خود را به حد کافی بالا ببرید. درب ضد سرقت ایرانیان در گلوگاه از همه نظر نسبت به درب های قدیمی در مزیت می باشند. از لولا و قفل گرفته تا سطوح خارجی و درونی ان ها همگی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشند. درب ضد سرقت ایرانیان در گلوگاه همچنین در هنگام زلزله از خود مقاومت خوبی نشان می دهد. درب ضد سرقت ایرانیان در گلوگاه هم عایق رطوبتی خوبی محسوب می شوند و هم از عایق حرارتی و برودتی مناسبی به شمار می روند.  همچنین برای درب های ضد سرقت از دسته هایکشویی با مقاومت بالا استفاده کرد که دارای طول عمر بالایی هستند. این درب ها دارای ضمانت نامه استاندارد از سوی کارخانه سازنده بوده که می توانید به ما اعتماد کامل داشته باشید.  جنس لولاهایی که برای درب ضد سرقت ایرانیان در گلوگاه در نظر می گیرند، می تواند برحسب نظر شما کاربران متفاوت باشد. تعداد لولاهای انتخابی در درب ضد سرقت نباید از سه تا کمتر باشد.

درب ضد سرقت ایرانیان در نهاوند


درب ضد سرقت ایرانیان در نهاوند از صف تا صد در کارخانه ها تولیدی راه اندازی می شوند و توسط مراجع فروش باید با قیمتی مناسب به شما عزیزان فروخته شود. درب ضد سرقت ایرانیان در نهاوند دارای کیفیت بالا که برای آن تخفیفی ویژه نیز در نظر گرفته ایم. سازه چی مرجع ساختمان در کل کشور که می تواند در بین هزاران تولیدی بهترین پیشنهاد ها را به شما دهند درب ضد سرقت در نهاوند دارای طول عمر بالایی می باشد. طول عمر بالای درب ضد سرقت ایرانیان در نهاوند مهمترین شاخصه مجموعه ما محسوب می شود. درب ضد سرقت ایرانیان می تواند برای نمای خارجی و دکوراسیون داخلی یکی از موارد تاثیرگذار باشد.  حتما باید قبل از خرید کارشناسان فنی سازه چی از ابعاد محل شما آگاهی کامل داشته باشند تا ابعاد درستی از آن ها به دست بیاید. معمو برای انواع ساختمان های تجاری و مسکونی از اندازه های استانداردی استفاده می کنند. معمولا این اندازه برای ساختمان های با انواع کاربری یکسان می باشد.



درب ضد سرقت ایرانیان در نهاوند در کارخانه های سازنده به صورت انبوه تولید شده و همگی کاربران می توانند برای ساختمان های تجاری و مسکونی خود از درب ضد سرقت ایرانیان در نهاوند بهره داشته باشند. ضمانت بازگشت وجه یکی از خدمات قابل توجه این مراجع تولیدی به شما عزیزان می باشد. در صورت هرگونه خرابی و یا نقص فنی در صورتی که مایل می باشند، وجه آن ها برگشت داده می شود. برای راه اندازی این درب ها همچنین می توانید از کارشناسان اجرایی ما استفاده کنید که تخصص کافی در نصب درب ضد سرقت ایرانیان در نهاوند را درند. معمولا برای راه اندازی طرح های زینتی بر روی روکش درب ضد سرقت در نهاوند از چوب های راش و بامبو استفاده می کنند. برای ایجاد مقاومت کافی از چوب های ماهون استفاده می کنند که بسیار طول عمر بالایی دارند. استفاده از ماهون باعث شده است تا درب در شرایط مختلف آب و هوایی از خود مقاومت خوبی نشان دهد.  انواع عایق های حرارتی در جدار درونی درب ضد سرقت ایرانیان در نهاوند استفاده می گردد. عایق های حرارتی مانند پشم سنگ و پشم شیشه بیشترین استفاده را در این زمینه دارند.


استفاده از درب ضد سرقت ایرانیان در نهاوند به شما عزیزان کمک می کند تا امنیت ورودی ساختمان خود را به حد کافی بالا ببرید. درب ضد سرقت ایرانیان در نهاوند از همه نظر نسبت به درب های قدیمی در مزیت می باشند. از لولا و قفل گرفته تا سطوح خارجی و درونی ان ها همگی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشند. درب ضد سرقت در نهاوند همچنین در هنگام زلزله از خود مقاومت خوبی نشان می دهد. درب ضد سرقت ایرانیان در نهاوند هم عایق رطوبتی خوبی محسوب می شوند و هم از عایق حرارتی و برودتی مناسبی به شمار می روند.  همچنین برای درب های ضد سرقت از دسته هایکشویی با مقاومت بالا استفاده کرد که دارای طول عمر بالایی هستند. این درب ها دارای ضمانت نامه استاندارد از سوی کارخانه سازنده بوده که می توانید به ما اعتماد کامل داشته باشید.  جنس لولاهایی که برای درب ضد سرقت ایرانیان در نهاوند در نظر می گیرند، می تواند برحسب نظر شما کاربران متفاوت باشد. تعداد لولاهای انتخابی در درب ضد سرقت ایرانیان در نهاوند نباید از سه تا کمتر باشد.

تراش لمینت دندان در بابل

به کمک سپیدنت مرجع دندانپزشکی در کل کشور می توانید تراش لمینت دندان در بابل و لمینت سرامیکی در بابل را با بهترین قیمت بازار انجام دهید. لمینت بر روی دندان ها پوسته ای با تحت عنوان لمینت سرامیکی در بابل قرار می گیرد. این پوسته در زیبایی و رنگ دندان های شما موثر است. تراش لمینت سرامیکی در بابل و تراش لمینت دندان در بابل دندان باعث می شود تا دندان های شما فرمی زیبا به خود بگیرد. معمولا لمینت دندان ها به دو صورت قابل اجرا می باشد، کامپوزیت ونیر و لمینت سرامیکی در بابل از انواع آن محسوب می شوند که به کمک سپیدنت می توانید بهترین مراجع دندانپزشکی را پیدا کنید. این لمینت در لابراتور متناسب با  دندان های شما ساخته می شوند. معمولا تراش لمینت دندان در بابل با ضخامت کمی بر روی دندان ها اجرا می گردد.  همانطور که گفتیم نوع دیگری از لمینت دندان کامپوزیت ونیر است که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.کامپوزیت ونیر بر خلاف لمینت سرامیکی نیازی به ساخت در لابراتوار ندارد. کامپوزیت ونیر نیازی به ساخت در لابراتور ندارد و شکلی خیرگونه دارد. این خمیر به طور یکنواخت بر روب دندان های شما قرار می گیرد. تراش لمینت دندان با بهترین قیمت و با تخفیف ویژه ای به کمک مرجع ساختمان انجام می شود.


تراش لمینت دندان در بابل


تراش لمینت دندان در بابل با بهترین قیمت بازار انجام می گیرد که برای آن تخفیفی ویژه در نظر گرفته شده است. یکی از عیوب لمینت سرامیکی در بابل آن است که در هنگام اجرای آن مقداری از مینای دندان تراشیده می گردد که این باعث نازک شدن آن ها می شود. از این نظر کامپوزیت ونیر نسبت به لمینت سرامیکی در بابل در مزیت است. برای اجرای کامپوزیت ونیر معمولا ماده ای خمیری شکل بر روی دندان ها قرار می گیرد که باعث فرم دهی به آن ها می شود. کامپوزیت ونیر همچنین سریع تر از لمینت سرامیکی قابل انجام است. برای لمینت سرامیکی علاوه بر تراش لمینت دندان در بابل، قالب گیری نیز واجب است  و مرحله ی ساخت آن نیز وجود دارد که سبب طولانی تر شدن دوره درمان می شو. مزیت ویژه لمینت سرامیکی نسبت به کامپوزیت ونیر آن است که درخشندگی و زیبایی دندان ها بیشتر نمایان می باشد. ایجاد درخشندگی و زیبایی بیشتر با استفاده از لمینت سرامیکی باعث شده است تا محبوبیت بیشتری نسبت به کامپوزیت ونیر داشته باشند. تراش لمینت دندان در بابل در لمینت سرامیکی همانطور که گفته شد بیشتر می باشد. لمینت دندان به صورت سرامیکی می تواند با ساتفاده از روش هایی بدون تراش لمینت دندان در بابل نیز انجام شود. علت تراشیدن دندان در لمینت سرامیکی این است که پوسته های سرامیکی ایجاد شده ضخامت بسیار کمی در مقیاس میلی متر داشته باشند.


 با استفاده از سیستم بریلیانس می توانید لمینت سرامیکی و تراش لمینت دندان در بابل را بدون تراش دندان ها انجام دهید. این نوع از لمینت دندان دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و ماندگاری بیشتری نسبت به روش های با تراش دارد. لمینت بریلیانس نیز در ضخامت های کمی تولید می گردد. مراحل انجام آن مانند لمینت سرامیکی بوده ولی بدون تراش دندان ها انجام می شود. لمینت بریلیانس به گونه است که شفافیت و درخشندگی دندان های طبیعی دارد و از این نظر بسیار قابل توجه است. لمینت بریلیانس نسبت به لمینت های سرامیکی قابلیت های ویژه تری دارد دارد. از مهم ترین مزایای لمینت بریلیانس این است که به عنوان لمینت بدون تراش لمینت دندان در بابل در بین کاربران شناخته شده است. لمینت سرامیکی دندان می تواند با ساتفاده از روش هایی بدون تراش نیز انجام شود. علت تراشیدن دندان در لمینت سرامیکی این است که پوسته های سرامیکی ایجاد شده ضخامت کمی در مقیاس میلی متر داشته باشند.




به کمک سپیدنت مرجع دندانپزشکی در کل کشور می توانید تراش لمینت دندان  را با بهترین قیمت بازار انجام دهید. در این مقاله سعی داریم در باره تراش لمینت دندان مطالبی مفید را برای شما عزیزان شرح دهیم. لمینت بر روی دندان ها پوسته ای با تحت عنوان لمینت قرار می گیرد. این پوسته در زیبایی و رنگ دندان های شما موثر است. تراش لمینت دندان باعث می شود تا دندان های شما فرمی زیبا به خود بگیرد. معمولا لمینت دندان ها به دو صورت قابل اجرا می باشد، کامپوزیت ونیر و لمینت سرامیکی از انواع آن محسوب می شوند که به کمک سپیدنت می توانید بهترین مراجع دندانپزشکی را پیدا کنید. این لمینت در لابراتور متناسب با  دندان های شما ساخته می شوند. معمولا تراش لمینت دندان با ضخامت کمی بر روی دندان ها اجرا می گردد.  همانطور که گفتیم نوع دیگری از لمینت دندان کامپوزیت ونیر است که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.کامپوزیت ونیر بر خلاف لمینت سرامیکی نیازی به ساخت در لابراتوار ندارد. کامپوزیت ونیر نیازی به ساخت در لابراتور ندارد و شکلی خیرگونه دارد.


تراش لمینت دندان با بهترین قیمت بازار انجام می گیرد که برای آن تخفیفی ویژه در نظر گرفته شده است. برای اجرای کامپوزیت ونیر معمولا ماده ای خمیری شکل بر روی دندان ها قرار می گیرد که باعث فرم دهی به آن ها می شود. کامپوزیت ونیر همچنین سریع تر از لمینت سرامیکی قابل انجام است. برای لمینت سرامیکی علاوه بر تراش دندان، قالب گیری نیز واجب است  و مرحله ی ساخت آن نیز وجود دارد که سبب طولانی تر شدن دوره درمان می شو. مزیت ویژه لمینت سرامیکی نسبت به کامپوزیت ونیر آن است که درخشندگی و زیبایی دندان ها بیشتر نمایان می باشد. ایجاد درخشندگی و زیبایی بیشتر با استفاده از لمینت سرامیکی باعث شده است تا محبوبیت بیشتری نسبت به کامپوزیت ونیر داشته باشند. تراش لمینت دندان ها در لمینت سرامیکی همانطور که گفته شد بیشتر می باشد. لمینت دندان به صورت سرامیکی می تواند با ساتفاده از روش هایی بدون تراش نیز انجام شود. علت تراشیدن دندان در لمینت سرامیکی این است که پوسته های سرامیکی ایجاد شده ضخامت بسیار کمی در مقیاس میلی متر داشته باشند.


درب ضد سرقت ایراینان در کتالم و سادات شهر

درب ضد سرقت ایرانیان در کتالم و سادات شهر از صف تا صد در کارخانه ها تولیدی راه اندازی می شوند و توسط مراجع فروش باید با قیمتی مناسب به شما عزیزان فروخته شود. درب ضد سرقت ایرانیان در کتالم و سادات شهر دارای کیفیت بالا که برای آن تخفیفی ویژه نیز در نظر گرفته ایم. سازه چی مرجع ساختمان در کل کشور که می تواند در بین هزاران تولیدی بهترین پیشنهاد ها را به شما دهنددرب ضد سرقت در کتالم و سادات شهر دارای طول عمر بالایی می باشد. طول عمر بالای درب ضد سرقت در کتالم و سادات شهر مهمترین شاخصه مجموعه ما محسوب می شود. درب د سرقت همانطور که از نامش پیداست، امنیت کافی  را برای مکان هایی که بحث امنیت مهم باشد، ایجاد می کنند. ایجاد امنیت به دلیل استفاده از قفل هایی با فناوری بالا در ساخت این درب ها می باشد. درب ضد سرقت در کتالم و سادات شهر دارای مزیت های ویژه تری نسبت به درب های قدیمی می باشد و یکی از این قابلیت ها وزن سبک آن ها می باشد.



درب ضد سرقت ایرانیان در کتالم و سادات شهر در کارخانه های سازنده به صورت انبوه تولید شده و همگی کاربران می توانند برای ساختمان های تجاری و مسکونی خود از درب ضد سرقت ایرانیان در کتالم و سادات شهر بهره داشته باشند. ضمانت بازگشت وجه یکی از خدمات قابل توجه این مراجع تولیدی به شما عزیزان می باشد. در صورت هرگونه خرابی و یا نقص فنی در صورتی که مایل می باشند، وجه آن ها برگشت داده می شود. برای راه اندازی درب ضد سرقت ایرانیان در کتالم و سادات شهر همچنین می توانید از کارشناسان اجرایی ما استفاده کنید که تخصص کافی در نصب این درب ها را درند. استفاده از ماهون باعث شده است تا درب ضد سرقت ایرانیان در کتالم و سادات شهر در شرایط مختلف آب و هوایی از خود مقاومت خوبی نشان دهد.  انواع عایق های حرارتی در جدار درونی درب ضد سرقت ایرانیان استفاده می گردد. عایق های حرارتی مانند پشم سنگ و پشم شیشه بیشترین استفاده را در این زمینه دارند.



استفاده از درب ضد سرقت ایرانیان در کتالم و سادات شهر به شما عزیزان کمک می کند تا امنیت ورودی ساختمان خود را به حد کافی بالا ببرید. این درب ها از همه نظر نسبت به درب های قدیمی در مزیت می باشند. از لولا و قفل گرفته تا سطوح خارجی و درونی ان ها همگی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشند. پهمچنین برای درب ضد سرقت در کتالم و سادات شهر از دسته هایکشویی با مقاومت بالا استفاده کرد که دارای طول عمر بالایی هستند. این درب ها دارای ضمانت نامه استاندارد از سوی کارخانه سازنده بوده که می توانید به ما اعتماد کامل داشته باشید.  جنس لولاهایی که برای درب ضد سرقت در کتالم و سادات شهر در نظر می گیرند، می تواند برحسب نظر شما کاربران متفاوت باشد. تعداد لولاهای انتخابی در درب ضد سرقت نباید از سه تا کمتر باشد.


درب ضد سرقت ایرانیان در کتالم و سادات شهر از صف تا صد در کارخانه ها تولیدی راه اندازی می شوند و توسط مراجع فروش باید با قیمتی مناسب به شما عزیزان فروخته شود. درب ضد سرقت دارای کیفیت بالا که برای آن تخفیفی ویژه نیز در نظر گرفته ایم. طول عمر بالای درب ضد سرقت ایرانیان در کتالم و سادات شهر مهمترین شاخصه مجموعه ما محسوب می شود. درب د سرقت همانطور که از نامش پیداست، امنیت کافی  را برای مکان هایی که بحث امنیت مهم باشد، ایجاد می کنند. ایجاد امنیت به دلیل استفاده از قفل هایی با فناوری بالا در ساخت این درب ها می باشد. درب ضد سرقت در کتالم و سادات شهر دارای مزیت های ویژه تری نسبت به درب های قدیمی می باشد و یکی از این قابلیت ها وزن سبک آن ها می باشد. معمو برای انواع ساختمان های تجاری و مسکونی از اندازه های استانداردی استفاده می کنند. معمولا این اندازه برای ساختمان های با انواع کاربری یکسان می باشد.




معمولا برای راه اندازی طرح های زینتی بر روی روکش درب ضد سرقت از چوب های راش و بامبو استفاده می کنند. برای ایجاد مقاومت کافی از چوب های ماهون استفاده می کنند که بسیار طول عمر بالایی دارند. استفاده از ماهون باعث شده است تا درب در شرایط مختلف آب و هوایی از خود مقاومت خوبی نشان دهد.  انواع عایق های حرارتی در جدار درونی درب ضد سرقت ایرانیان استفاده می گردد. عایق های حرارتی مانند پشم سنگ و پشم شیشه بیشترین استفاده را در این زمینه دارند.



استفاده از درب ضد سرقت به شما عزیزان کمک می کند تا امنیت ورودی ساختمان خود را به حد کافی بالا ببرید. درب ضد سرقت در کارخانه های سازنده به صورت انبوه تولید شده و همگی کاربران می توانند برای ساختمان های تجاری و مسکونی خود از این درب ها بهره داشته باشند. ضمانت بازگشت وجه یکی از خدمات قابل توجه این مراجع تولیدی به شما عزیزان می باشد. در صورت هرگونه خرابی و یا نقص فنی در صورتی که مایل می باشند، وجه آن ها برگشت داده می شود. برای راه اندازی این درب ها همچنین می توانید از کارشناسان اجرایی ما استفاده کنید که تخصص کافی در نصب این درب ها را درند. این درب ها از همه نظر نسبت به درب های قدیمی در مزیت می باشند. از لولا و قفل گرفته تا سطوح خارجی و درونی ان ها همگی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشند. درب ضد سرقت ایرانیان می تواند برای نمای خارجی و دکوراسیون داخلی یکی از موارد تاثیرگذار باشد.  حتما باید قبل از خرید کارشناسان فنی سازه چی از ابعاد محل شما آگاهی کامل داشته باشند تا ابعاد درستی از آن ها به دست بیاید. معمولا ابعادی که برای درب های ضد سرقت در نظر می گیرند، به نوع کاربری ساختمان نیز مربوط می شود.  درب ضد سرقت ایرانیان همچنین در هنگام زلزله از خود مقاومت خوبی نشان می دهد. این ردب ها هم عایق رطوبتی خوبی محسوب می شوند و هم از عایق حرارتی و برودتی مناسبی به شمار می روند.  تعداد لولاهای انتخابی در درب ضد سرقت نباید از سه تا کمتر باشد. درب ضد سرقت ایرانیان می تواند برای نمای خارجی و دکوراسیون داخلی یکی از موارد تاثیرگذار باشد.  حتما باید قبل از خرید کارشناسان فنی سازه چی از ابعاد محل شما آگاهی کامل داشته باشند تا ابعاد درستی از آن ها به دست بیاید. معمولا ابعادی که برای درب های ضد سرقت در نظر می گیرند، به نوع کاربری ساختمان نیز مربوط می شود. معمو برای انواع ساختمان های تجاری و مسکونی از اندازه های استانداردی استفاده می کنند. معمولا این اندازه برای ساختمان های با انواع کاربری یکسان می باشد.




سقف نورگیر سازه چی

سقف نورگیر، سقف پاسیو، سقف حیاط خلوت و سقف پلی کربنات با بهترین کیفیت بازار به شما عزیزان ارائه می شود. به کمک مرجع ساختمان، سازه چی می توانید، بهترین نورگیرهای سقفی متناسب با دیزاین منزل خود پیدا کنید. سقف نورگیر سازه چی با بازتاب نور خورشید در ایجاد فضایی زیبا برای فضای حیاط خلوت خانه شما نقش مهمی دارد. سقف نورگیر طبقه اول نور را به صورت کامل دریافت می کند و با ایجاد سایه ای زیبا در فضای زیرین در دکوراسیون فضای پاسیو و یا همان حیاط خلوت بسیار مهم می باشد. تنوع مزیت نورگیر های سقفی جهان نورگیر این است که شما عزیزان می توانید با آب بندی کامل این سقف ها را دریافت کنید تا بتوانید در شرایط مختلف از آن استفاده کنید. معماری آتریوم که در دکوراسیون داخلی منازل از موارد مهم محسوب می شود. سقف نورگیر هم می تواند به صورت سازه های آماده به شما عزیزان ارائه شود و هم می توانید بر اساس نظر شخصی خود بهترین طرح را برای آن ها در نظر بگیرید.

              

برای راه اندازی نورگیرهای سقفی از ورق های شفاف پلی کربنات در انواع سایزها استفاده می کنند که دارای قابلیت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای می باشد. پوشش حبابی سقف نورگیر یکی دیگر از پوشش هایی است که برای راه اندازی نورگیرها مورد استفاده قرار می گیرد. این پوشش از دو قسمت مهم شامل ورق های اکریلیک و پایه فایبرگلاس تشکیل شده که دارای مقاومت بالایی هستند. ورق های اکریلیک استفاده شده در پوشش سقف نورگیر سازه چی از قابلیت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای برخوردار هستند. در صنعت به نورگیرهای حبابی نورگیرهای کوپل نیز می گویند. اشکالی که برای سازه های آن ها در نظر می گیرند در انواع شکل های هندسی اعم از مخروطی، مربعی، کروی و غیره در قالب هایی آماده برای جرای نورگیرها مورد استفاده قرار می گیرند.


معمولا در هنگام راه اندازی سقف نورگیر از انواع حباب های اکریلیک در با تنوع رنگ بالا استفاده می کنند، این حباب های اکریلیک دارای وزن سبکی بوده و نسبت به شیشه مزیت های ویژه تری دارد. سقف نورگیر سازه چی همچنین در دفع صداهای اطراف بسیار مناسب هستند و عایق مناسبی در برابر صداهای آلوده کننده محسوب شده اند. با توجه به خاصیت عایق بودن نورگیرهای سقفی در طراحی جدارهای سقف نورگیر سازه چی از چندین لایه استفاده می کنند. استفاده از ورق های اکریلیک در ساختار سقف نورگیر باعث شده است تا رنگ و جلای آن ها در هنگام پولیش زدن به حالت اولیه باز گردد. سقف نورگیر از وزن پایینی برخوردار بوده که ار قابلیت های مهم این سقوف محسوب می شود نورگیرها هم می توانند بر اساس سفارش شما طراحی شوند و هم می توانند به صورت آماده مورد استفاده قرار بگیرند.