وبلاگ ساختمان

حوزه های ساختمانی مختلف

وبلاگ ساختمان

حوزه های ساختمانی مختلف

میز بار روستیک

میز بار روستیک در دکوراسیون منزل

 

میز بار روستیک یکی از انواع مدلهای میزهای رزینی بوده که با بهترین قیمت و کیفیت به شما عزیزان ارائه می گردد.  با رویه ی چوب و رزین از روستیک و چوب های بسیار باکیفیت ساخته شده است. وود تک با سال ها تجربه  زیبایی منحصر به فردی را برای شما به ارمغان آورده است. همانطور که می دانید یکی از ملزومات اتاق نشیمن و فضاهای پذیرایی در هر منزل، میز روستیک و میز مدرن موسوم به عسلی بوده که به طور معمول در کنار مبلمان قرار دارد.  از آنجایی که میز عسلی عموما برای پذیرایی از مهمان ها مورد استفاده قرار می گیرند، زیبایی و شیک بودن میز روستیک وود تک  در ایجاد یک فضای صمیمی و پر روحیه بسیار  تاثیر زیادی گذاشته است. نکته ی قابل توجه آنکه کاربرد میز رزین و میز روستیک وود تک  محدود به پذیرایی از مهمانان نیستند. از میز عسلی روستیک گاهی در کنار تخت خواب برای قرار دادن کتاب یا چراغ خواب، در راهروها و کنار درب ها برای قرار دادن گلدان استفاده می نمایند.

 

ویژگی های میز روستیک و میزهای مدرن

 

همانطور که در مقدمه ی مطلب گفتیم برای طراحی و ساخت میز بار روستیک از چوب های باکیفیت استفاده کرده که دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه هستند. نمونه ای از این چوب ها می توان به چوب گردو و توسکا اشاره کرد.

پایه های میز روستیک و میز رزین نیز از بهترین متریال در نظر گرفته شده است که به راحتی دچار فرسایش می شوند.

میز روستیک و میز رزینی تها در دو الی سه طرح خلاصه می شوند اما امروزه تنوع بسیاری را در میز روستیک وود تک لحاظ نموده اند. در حال حاضر انواع میز های عسلی در سبک ها و جنس های مختلف مانند میز عسلی فلزی، میز عسلی چوبی، میز عسلی سلطنتی و… موجود می باشد که بسته به سلیقه و سبک دکوراسیون منزلتان می تونید یک مورد مناسب را انتخاب نمایید.

میز رزینی که برای رویه ی میزهای عسلی روستیک از آن ها استفاده می شود، میز رزین اپوکسی است که یک نوع رزین مصنوعی می باشد و در صنایع چوب و ساخت لوازم دکوراتیو و زینتی کاربرد بسیاری دارد. رزین اپوکسی یک ماده ی وارداتی است. رزین به کار برده شده در رویه ی اینگونه میزها ویژگی های منحصر به فردی را در میز  ایجاد نموده است. میزهای عسلی رزینی ضدخش ضد چربی و ضدحریق هستند و به طور کلی می توان گفت ماندگاری و طول عمرشان بیشتر از سایر میز روستیک معمولی استمیز روستیک و میز رزینی با بهترین قیمت همراه با تخفیف ویژه ارائه می شود.

 

خرید میز روستیک با تخفیف ویژه

 

برای خرید میز روستیک باکیفیت و قیمت مناسب می توانید به انواع فروشگاه های عرضه کننده ی این مدل از میزهای رزینی مراجعه نمایید. همچنین برای میز روستیک و میز مدرن تخفیفی ویژه در نظر گرفته شده است.  امروزه برای رفاه و راحتی حال مشتریان علاوه برمراجعه و خرید حضوری امکان خرید آنلاین نیز وجود دارد. توصیه ای که به شما می شود این است که قبل از خرید بهتر است در ابتدا فضایی که در اختیار دارید و همچنین رنگ هایی که در فضا موجود می باشد را به دقت بررسی کنید تا بتوانید یک میز بار روستیک با اندازه و رنگ مناسب برای منزل تهیه نمایید. پس از آن در سایت به جست و جو بپردازید و انواع مختلف محصولات را مشاهده کنید و پس از یافتن مورد مناسبی اقدام به ثبت سفارش و خرید کنید. اگر در فرآیند خرید دچار مشکلی شدید می توانید با کارشناس فروش در ارتباط باشید. میز روستیک با انواع مدلهای مدرن و کلاسیک ارائه شده که با دکوراسیون داخلی متناسب است. میز روستیک همانطور که از نامش پیداست در انواع سبک های روستیک برای شما عزیزان مهیا شده است.


معماری داخلی خانه مدرن

معماری داخلی خانه مدرن به دور از تجملات و زرق و برق اضافی است. از مهم ترین ویژگی های سبک مدرن در طراحی داخلی ساختمان، استفاده از خطوط ساده و بی آلایش است تا در عین آرامش بخش بودن فضا و زیباتر شدن وسایل، فضایی که در اختیار قرار دارد عملکرد گرایی بیشتری داشته باشد. شرکت های دکوراسیون داخلی نکته ی قابل توجه آنکه از آنجایی که در این سبک از وسایل تزئینی و مجلل و تجملاتی استفاده نمی شود هزینه های طراحی به شدت کاهش پیدا می کند و مقرن به صرفه تر خواهد شد. در ادامه ی مطلب قصد داریم در خصوص ویژگی های معماری داخلی خانه مدرن بیشتر صحبت نماییم:


ویژگی های معماری داخلی خانه مدرن


 اشکال


اشکال جزو مهم ترین عناصر در طراحی به سبک مدرن می باشد. به طور معمول در طراحی به سبک مدرن از اشکال هندسی ساده مانند مربع و یا مستطیل استفاده می کنند شرکت دکوراسیون داخلی و اگر هم قرار به استفاده از  منحنی ها باشد، از منحنی های نرم و خطوط صاف و مستقیم و صفحات شبکه‌ ای در طراحی داخلی مدرن استفاده می شود.


مصالح و متریال


برای معماری داخلی خانه مدرن منازل از مصالح و متریال های گوناگونی استفاده می شود که رایج ترین آن ها چوب و پلاستیک است. معمولا طراحان روی چوب های طبیعی از پوشش مات رنگی استفاده می‌ کنند تا رگه هایی که در روی چوب وجود دارند محو شوند. البته برخی دیگر از طراحان داخلی اعتقاد دارند که باید از چوب های طبیعی به شکل دست نخورده استفاده شود تا به عنوان یک عنصر ارگانیک در فضا جلوه خاصی به آن ببخشد. انواع سبک های معماری داخلی از دیگر متریالی که در فضاهای داخلی مدرن از آن استفاده می کنند فلزات براقی مانند استیل می باشد و معمولا در آشپزخانه هایی با سبک مدرن بیشتر لوازم استیل هستند. حتی برای اکسسوری های دکوراسیون مثل بدنه لوستر یا آباژور یا صندلی و میز هم از فلزات براقی مانند استیل استفاده می شود.


کف پوش


در سبک مدرن برای کف پوش ساختمان از پارکت سرامیک و یا سنگ استفاده می کنند. اگر فردی تمایل داشته باشد که در قسمت های مختلف فضای دکوراسیون داخلی منزل از فرش ها استفاده کند، بهتر است به جای انتخاب فرش های پر نقش و نگار موجود در بازار که از تنوع رنگ زیادی برخوردار هستند، انواع سبک های معماری داخلی  از فرش های ساده تر و تک رنگ استفاده نماید که با اشکال هندسی ساده طراحی شده باشند.

نورپردازی


نورپردازی همواره مهم ترین بخش در طراحی محسوب می شود.  شرکت های معماری داخلی در سک مدرن می توان از یک نوپردازی پراکنده و یا در اصطلاح نورپردازی به صورت اسپات‌ لایت استفاده کرد یا برای کاهش کنتراست نور در خانه و دلنشین تر شدن فضا می توان از لامپ های هالوژنی استفاده کرد. معماری داخلی هلگر  اگر فردی تمایل دارد که در قسمتی از خانه نور به شکل متمرکز وجود داشته باشد طراح می تواند از آباژورها استفاده نماید که البته در این هنگام طراح باید دقت کافی داشته باشد سبک آباژوری که خریداری می کند باید با سبک مدرن تناسب و همخواهنی کامل را داشته باشد.


چیدمان شرکت دکوراسیون داخلی مدرن


در سبک مدرن برای چیدمان لوازم و سایل طراحان داخلی اغلب از فرم های ال شکل یا دایره و یا نیم دایره استفاده می کنند. لازم به ذکر است که در سبک مدرن نیازی نیست که حتما تقارن در قسمت های مختلف خانه رعایت شود و رعایت کردن تقارن مختص سبک کلاسیک است. اگر برای تکمیل فضا قرار است که از پرده ها استفاده شود، شرکت معماری داخلی باید حتما از پرده های ساده تک رنگ یا با رنگ های ملایم استفاده شود معماری داخلی هلگر  که از نظر دوخت و طراحی هم ظاهر ساده ای داشته باشند و درخور سبک مدرن باشند.

کارشناسی ارشد معماری داخلی

عرفی رشته کارشناسی ارشد معماری داخلی


کارشناسی ارشد معماری داخلی به بهینه سازی فضاهای داخلی ساختمان ها به منظور انجام    فعالیت های روزانه می پردازد. این رشته از سویی همانند معماری یا ساختمان و اجزای آن سروکار دارد و از سویی دیگر همانند طراحی داخلی بر فضاهای داخلی تاکید می ورزد. عملگرایی و کار آمد بودن در عین زیبایی مهمترین هدف معماری داخلی است. حوزه معماری داخلی، شباهت زیادی با دکوراسیون و طراحی داخلی دارد اما تمرکزش به جای وسایل و مبلمان، روی ساخت است.


تفاوت معماری داخلی با دکوراسیون و طراحی داخلی


معماری داخلی شامل مفهوم سازی و تحقق فضای داخلی یک ساختمان با یکپارچه سازی جنبه معماری داخلی هلگر  با طراحی فضای ساخته شده است. از طرف دیگر طراحی دکوراسیون داخلی بیشتر مربوط به مدیریت فضا و جذابیت زیبایی فضای داخلی پس از تحقق ساختار است.

معماری داخلی شامل جنبه‌های معماری و فنی فضای داخلی با توجه به ویژگی‌های هنری است. جنبه ‌های فنی شامل مواد لوله کشی تهویه و ارگونومی در میان چیزهای دیگر می‌ شود. در مقابل طراحی دکوراسیون داخلی شامل ارتقای عملکرد فضای داخلی و ایجاد فضای جذاب برای کاربر است که از طریق استفاده ی هوشمندانه از عناصر ساختاری همراه با دکوراسیون و مبلمان نرم به دست می ‌آید.


رشته معماری داخلی برای چه کسانی مناسب است


اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که دارای ذوق هنری قوه ی تخیل و خلاقیت بالایی می باشید و به ایده پردازی و تزئینات فضاهای داخلی علاقه مند هستید می توانید در این رشته موفق شوید. به طور کلی افرادی که به جزئیات توجه ویژه ای می ‌کنند و در حل مسائل به صورت خلاقانه تبحر دارند، می ‌توانند در این رشته تحصیلی موفق‌تر از سایرین ظاهر شوند. در کنار همه این موارد، نباید نقش دانش فنی را نیز از یاد برد. به طور کلی داشتن خلاقیت و ذوق هنری در کنار آشنایی با روش‌های فنی و اجرایی، به موفقیت هر چه بیشتر معماران داخلی کمک کند. انواع سبک های معماری داخلی هلگر


برخی از گرایش‌های رشته کارشناسی ارشد معماری داخلی


مهندسی معماری: این گرایش یکی از پرطرفدارترین گرایش های رشته  معماری داخلی در مقطع کارشناسی ارشد است. انواع سبک های معماری داخلی و  گرایش مهندسی معماری بیشتر به طراحی فضاهایی برای انسان و مطالعه روی ارتقای کیفیت معماری‌های در حال انجام می ‌پردازد.


مدیریت پروژه و ساخت: گرایش مدیریت پروژه همانگونه که از نامش مشخص است، مرتبط با بحث ‌های مدیریتی پروژه‌ های عمدتا کلان از قبیل برنامه‌ ریزی، هدایت و کنترل است.


انرژی و معماری: گرایش انرژی معماری با توجه به آلودگی های زیست محیطی ایجاد شده و در خطر بودن محیط زندگی انسان‌ ها و همچنین لزوم توجه به بحث صرفه ‌جویی در مصرف انرژی و ساخت ساختمان هایی با حداقل مصرف انرژی ایجاد شده است و به بحث و مطالعه در این زمینه می ‌پردازد.


آینده شغلی رشته کارشناسی ارشد معماری داخلی


افراد پس از اتمام دوران تحصیلی خود می توانند در آزمون های استخدامی اداره ها و موسسات گوناگون شرکت نمایند و در صورت قبولی مشغول به کار شوند. علاوه بر آن می توانند اقدام به تاسیس یک فتر طراحی شخصی کنند و به شکل مستقیم با کارفرمایان مشغول به همکاری شوند. شرکت معماری داخلی  همچنین می‌توانند با معماران و شرکت ‌های مهندسی مختلف همکاری کنند و فعالیت‌های طراحی و اجرایی انجام دهند. به طور کلی افراد پس از فارغ التحصیلی فعالیت های زیر را می توانند انجام دهند:


  1. تاسیس کردن یک دفتر طراحی معماری داخلی به صورت شخصی
  2. همکاری در شرکت های معماری داخلی
  3. طراحی کردن معماری ساختمان های مختلف به صورت پروژه های شخصی
  4. طراحی انواع نماهای ساختمانی
  5. استخدام به عنوان نقشه‌ کش معماری در دفاتر مهندسی مختلف
  6. مدل‌ ساز و طراح سه‌ بعدی پروژه‌ های معماری در شرکت دکوراسیون داخلی 
  7. نظارت بر اجرای پروژه‌های ساختمانی بصورت همکاری با دفاتر مختلف معماری
  8. تدریس دروس تخصصی رشته معماری داخلی در دانشگاه و شرکت دکوراسیون داخلی هلگر 

قیمت میز مجلسی مدرن

مشخصات و قیمت میز مجلسی مدرن

قیمت میز مجلسی مدرن : میزهای مجلسی مدرن  قادرند جلوه خاصی را به محیط شما بدهند. اگر سبک دکوراسیون داخلی منزلتان مدرن می باشد برای چیدمان محیط داخلی آن می توانید از این مدل از میز رزین وود تک  استفاده نمایید. این میزها در ابعاد و اندازه های گوناگون و همچنین طرح و اشکال مختلفی طراحی و ساخته می شوند.  قیمت میز مجلسی مدرن بستگی به متریال مورد استفاده در ساخت میز روستیک دارد. برای طراحی میزهای مجلسی از  چوب های مختلفی استفاده می کنند که این موضوع به طور مستقیم بر روی قیمت میز مجلسی مدرن تاثیر می گذارد. در ادامه قصد داریم رایج ترین چوب هایی که در طراحی این مدل از میزها مورداستفاده قرار می گیرند نام برده و مشخصات هرکدامشان را شرح دهیم:

 

چوب بلوط

 

چوب بلوط یکی از انواع چوب میز مدرن بوده که بسیار فشره و محکم است و نماد قدرت و استقامت  می ‌باشد. چوب بلوط در گذشته های دور جزو یکی از مهم ترین مصالح ساختمانی محسوب می شده است. میز رزین وود تک  این چوب در رنگ های قهوه ای روشن و تیره موجود می باشد. چوب بلوط نسبتا نیمه سخت و نیمه سنگین تا سنگین است و در برابر سایش و رطوبت مقاومت زیادی دارد و بهترین چوب برای پارکت، ساخت مبلمان، کتابخانه، میز و صندلی، تهیه روکش، اسکله سازی، کشتی سازی، تیرهای شبکه مخابراتی و مدل سازی است.

 

چوب نارون

چوب نارون که گاهی به آن ناورن امریکایی و یا نارون خاکستری گفته می شود در جنگل های شرق ایالات متحده به وفور یافت می شود. چوب نارون از نظر مقاومت و دوام نسبتا سنگین و سخت است.  قیمت میز مجلسی مدرن ظاهر این چوب بسیار جذاب است و راه راه هایی بسیار زیبا در آن دیده می شود. از چوب نارون برای طراحی و ساخت انواع میزها و صندلی های ناهارخوری به سبک مدرن استفاده می کنند.

 

چوب گردو

 

چوب گردو جزو آن دسته از چوب هایی است که استفاده از آن در طراحی میز روستیک  سبب افزایش قیمت میز مجلسی مدرن می شود چرا که این چوب در مقایسه با سایر چوب ها گران قیمت تر است. چوب درخت گردو بسیار زیبا همراه با بافت ‌های ریز می باشد میز رزین وود تک که برای منبت‌کاری بسیار مناسب است. از ویژگی های چوب گردو این است که بسیار سخت است و در عین حال تلخ که باعث می شود حشرات به سمت این چوب نروند. میزها و به طور کلی لوازمی که با این چوب ساخته شوند برای تراس و آلاچیق ها و مناطق شمالی مناسب می باشند.

 

چوب افرا

 

یکی از انواع چوب میز مدرن درخت افرا است که در نواحی جنگلی و در خاک‎های اسیدی می ‌روید.  افرا چوب درون نامشخص دارد و رنگ چوب آن سفید مایل به کرم با درخشندگی کم و بیش صدفی است. چوب افرا قهوه ای رنگ و براق است و از استحکام بسیار خوبی برخوردار است. از این چوب علاوه بر ساخت میزهای مجلسی مدرن در صنایع دیگری همچون ساخت کف پوش و لوازم مهندسی و… به وفور استفاده می نمایند.

 

چوب راش

چوب راش چوبی نیمه سنگین و دارای بافتی همگن است. این چوب در برابر حشرات و قارچ ها بسیار مقاوم است. به دلیل بافت همگن و درجه سختی مناسب، این چوب بیشترین تقاضا را برای خرید به منظور تهیه  میز مدرن وود تک  در بازار دارد. قیمت میز مجلسی مدرن  چوب راش به دلیل ابعاد و رطوبت مناسب تخته‎ ها میزان ضایعات کمتری، در امر فرآیند تولید دارد.

چوب بالسا

 

چوب بالسا، سبک ‎ترین چوب تجاری است.  این چوب دارای سفتی و قابلیت فرم دهی فراوانی است و به رنگ‎های سفید تا زرد روشن و قهوه ‎ای ملایم دیده می‎ شودمیز مدرن وود تک  از چوب بالسا علاوه بر ساخت میزهای مدرن در ساخت قطعات صنعتی ظریف مانند دیوارسازی داخل هواپیما، ساخت ماکت‎ها و آثار هنری نیز استفاده می‎ شود.

فرق ونیر با کامپوزیت

فرق ونیر با کامپوزیت چیست

فرق ونیر با کامپوزیت : سوال متداول اکثر مراجعه کنندگان به مطب های دندان پزشکی آن است که فرق بین لمینت سرامیکی  با ونیر کامپوزیتی در چیست؟ چرا این دو تکنیک زیبایی دارای هزینه های متفاوتی می باشند؟ در ادامه قصد داریم در خصوص هر کدام از این تکنیک ها صحبت نماییم و توضیحات لازم را بدهیم:


ونیر کامپوزیت

ونیر کامپوزیت یکی از رایج ترین تکنیک های اصلاح طرح لبخند است که به کمک آن می توان عیوبی همچون فواصل بین دندانی، لب پریدگی و شکستگی های جزئی و بدرنگی دندان ها را برطرف نمود. این تکنیک تنها در یک جلسه و در عرض چندساعت قابل انجام دادن است. برای قرار دادن روکش های کامپوزیت ونیر بر روی دندان ها نیازی به تراشیدن و قالب گیری دندان ها وجود ندارد. جنس این ونیر کامپوزیت ها از نوع خاصی از مواد ترمیمی زیبایی است که هم رنگ دندان می باشند که با مهارت و دقت بسیار زیاد و شناخت اصول زیبایی و آناتومی دندان ها بر روی دندان ها قرار داده می شود و در صورتی که به صورت صحیح و تخصصی کار شوند و با دقت پالیش شوند به هیچ وجه باعث التهاب لثه یا بدبویی دهان نمی شوند، همچنین تغییر رنگ آن ها در طول سالیان، اندک است .

لمینت سرامیکی

لمینت سرامیکی نیز مانند کامپوزیت ونیر یکی از تکنیک های اصلاح طرح لبخند است. این تکنیک دارای تفاوت هایی با کامپوزیت می باشد. تفاوت اول آنکه این تکنیک برخلاف کامپوزیت که در یک جلسه قابل انجام است به دو الی سه جلسه زمان نیاز دارد. در این تکنیک دندان ها تراشیده می شوند و قالب گیری نیز انجام می شود. از لمینت سرامیکی برای اصلاح نامرتبی ها، به هم ریختگی، کوتاهی و بلندی، اصلاح رنگ دندان، شکستگی های دندانی، بستن فاصله های بین دندانی، بزرگ کردن دندان های ریز، دندان های بد شکل و  …. استفاده می شود.

در این تکنیک در جلسه اول پس از معاینه در صورتی که لمینت سرامیکی برای شخص مورد نظر قابل انجام باشد، قالب اولیه از دندان ها تهیه شده و به لابراتوار ارسال می شود. در لابراتوار تغییرات بر اساس نقطه نظرهای بیان شده توسط دندانپزشک و بیمارروی قالب اعمال و به کلینیک ارسال می شود. در جلسه دوم پس از بررسی و تایید نمونه ارسال شده از لابراتوار، تراش، قالبگیری و ساخت پروتز موقت آغاز می شود که می تواند سه الی چهار ساعت به طول انجامد. در جلسه سوم حدود دو هفته بعد لمینت های سرامیکی از لابراتوار ارسال می شود. پس از امتحان آنها در دهان و تایید آنها توسط دندانپزشک وبیمار، پروسه چسباندن آغاز می شود که ممکن است دو الی سه ساعت به طول انجامد.

تفاوت ونیرکامپوزیت و لمینت سرامیکی دندان

  1. قیمت لمینت سرامیکی در مقایسه با کامپوزیت بیشتر است به دلیل آنکه پروسه ی آماده سازی لمینت سرامیکی طولانی تر و پیچیده تر از کامپوزیت است و علاوه بر آن جنس ماده استفاده شده که در نوع سرامیکی با دوام تر و محکم تر است .
  2. در تکنیک کامپوزیت نیازی به تراشیدن دندن ها وجود ندارد و به همین علت نتیجه ی کار اندکی برجسته و مصنوعی به نظر می رسد اما ونیرهای سرامیکی به دلیل ضخامت کمتر داراری زیبایی بیشتر، طبیعی تر و شفاف تر نسبت به کامپوزیت دندان می باشند.
  3. کامپوزیت ها به شدت مستعد رنگ و لکه هستند و به همین علت پس از کامپوزیت ونیر دندان ها باید بسیار مراقب آن ها بود و خوردن خوراکی های رنگی تا حد امکان احتناب نمود. در مقابل لمینت های سرامیکی در برابر رنگ و لکه مقاوم تر می باشند.
  4. به طور کلی ماندگاری و طول عمر لمینت های سرامیکی از کامپوزیت ها بیشتر است.