وبلاگ ساختمان

حوزه های ساختمانی مختلف

وبلاگ ساختمان

حوزه های ساختمانی مختلف

میز روستیک تراس

میز روستیک تراس چیست


میز روستیک تراس همانطور که از اسمش مشخص است برای استفاده در فضایی همچون تراس و بالکن طراحی شده است. این میزمی تواند دکوراسیون تراس و بالکن را بسیار زیبا جلوه نماید و یک فضای    آرام بخش برای گذارندن اوقات فراغت به وجود آورد. برای تزئین فضای تراس کوچک به هر سبکی، اول باید میزی را پیدا کنید که تا حد امکان شیک، کم جا و چند منظوره باشد. کاور شوفاژ  میزهای روستیک دقیقا از چنین ویژگی های برخوردار هستند و به همین علت جزو انتخاب های اول تمامی مشتریان بوده اند. در ادامه ی مطلب قصد داریم در خصوص ویژگی های این میز صحبت نماییم:


ویژگی های میز روستیک


  1. میزهای روستیک بسیار ساده بوده و در عین سادگی زیبایی خیره کننده ای دارند. این زیبایی به علت برش تنه درختان است. در واقع برای ساخت این میزها به تنه برش خورده درختان نیاز است. این قطعات چوبی را اسلب می گویند. تولیدکنندگان و طراحان میزهای روستیک با استفاده از وسیله ای به نام پولیشر سطح ناصاف تنه برش خورده را صاف و یکدست کرده و از آن برای ساخت میز استفاه می نمایند. از آنجایی که میزهای روستیک از چوب های طبیعی طراحی شده اند، عطر و بوی جنگل و طبیعت را با خود به منزل می آورند.
  2. میزهای روستیک از تنوع رنگ و طرح و مدل بسیاری برخوردار هستند به گونه ای که هر فردی با هر نوع سلیقه می تواند میز موردنظر و مطابق سلیقه خود را خریداری نماید. از انواع میز روستیک می توان به میز روستیک مدرن، کلاسیک، سلطنتی و سنتی اشاره نمود. اخیرا میزهای روستیک را به شکل تلفیقی از چوب طبیعی و فلز، چوب خالص و شیشه و چوب طراحی می نمایند.
  3. برای رنگ آمیزی میزهای روستیک از رنگ های گیاهی مخصوص چوب استفاده می کنند که این کار دو مزیت عمده دارد. کاور شوفاژ وود تک  مزیت اول این است که رنگ های گیاهی چوب موجب بالا رفتن ماندگاری چوب می شوند و دوم آنکه از نفوذ و ورود حشرات موذی همچون موریانه به درون چوب جلوگیری می نمایند.
  4. از آنجایی که این میزها از چوب طبیعی طراحی و ساخته شده اند در مقایسه با سایر میزها از قیمت بالاتری برخوردار هستند. الته گاهی هم از چوب های بازیافتی برای طراحی میزهای روستیک استفاده می نمایند که این کار موجب کاهش قیمت میز می شود. چوب های بازیافتی همان چوب های طبیعی ای هستند که به علت قرا گرفتن در معرض آب باران نم دار و دارای رطوبت شده و دچار پوسیدگی شده اند اما با این حال چوب های بازیافتی به خوبی قادرند فضا را سرشار از رایحه ی جنگل و طبیعت نمایند. کاور شوفاژ وود تک 


خرید میز روستیک تراس و بالکن

برای خرید میز روستیک تراس و بالکن به دو شیوه می توانید عمل کنید. اول آنکه می توانید خودتان مستقیما به فروشگاه های عرصه کننده این مدل میزها مرجعه نمایید و خرید خود را به شکل حضوری انجام دهید. دوم آنکه می توانید با مراجعه به وب سایت به صورت اینترنتی ثبت سفارش کنید. نکته ی قابل توجه آنکه قبل از خرید میز در ابتدا فضایی که در اختیار دارید را با دقت در نظر بگیرید تا در نهایت یک میز با ابعاد و اندازه ای مناسب را تهیه نمایید.

پس از در نظر گرفتن فضایی که در اختیار دارید می توانید در سایت به جست و جو بپردازید و انواع و اقسام مدل های میز روستیک تراس را مشاهده کنید. در صورتی که مدل موردنظر و مطابق سلیقه خود را نیافتید می توانید قیمت کاور شوفاژ با تولیدکننده میز تماس گرفته تا یک میز سفارشی برایتان ساخته و طراحی شود. چنانچه در مراحل خرید آنلاین میز دچار مشکل شدید می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید تا راهنمایی تان کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد